niedziela, 3 sierpnia 2014

Męska 18-ka

Kolejna kartka urodzinowa w moim dorobku :) Wytyczne były jedynie trzy:
  • kartka w formie książki,
  • z wyhaftowanym samochodem,
  • a zamiast standardowego napisu imię solenizanta i data jego urodzin.
Niby prosta sprawa... A jednak wbrew pozorom trudno było połączyć ze sobą dwie pierwsze wytyczne. Dlaczego? Otóż kształt książki zakłada pionowy układ pracy, a wszystkie samochodowe wzory mają układ poziomy. Nijak mi to do siebie nie pasowało... Ale, jako że lubię wyzwania, postanowiłam dzielnie zmierzyć się również z tym. Oto co mi z tego wyszło :)


Papier, którego użyłam, to mała "Herbatka dla Dwojga" od Galerii Papieru. Wzór pochodzi z książki pt. "Borduren op papier: voor elk wat wils" autorstwa Joke de Vette. Wszystkie napisy wykonałam przy pomocy naklejek z alfabetem.

Tę kartkę zgłaszam na wyzwanie w ScrapAndMe.

3 komentarze:

  1. Jak zwykle rozkładasz na łopatki :D
    Genialne autko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, a książki też są często "poziome".

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń